ÇÖZÜM MERKEZİ

‘ ARADIĞINIZDA ÇÖZÜM BAŞLAR..’

 

 

ÇÖZÜM MERKEZİ

 

Çözüm Merkezi İlçe genelinde vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet verebilmek , şeffaf ve ölçülebilir çalışmak adına  ihtiyaçtan doğan üzerinde  düşünülüp detaylandırılmış bir proje olup, Kent sakinlerinin her türlü şikâyet, istek ve görüşlerini iletebilecekleri, belediye ile ilgili her türlü  bilgi alabilecekleri bir belediye birimidir.

 

 

Çözüm Merkezi’nin ana görevi, 7/24 saat tüm şikâyet ve talepleri alarak, ilgili Müdürlükleri ilgilendiren bir evrak oluşturmaktır. Oluşturulan evrakla durumun sistemli olarak ilerleyişi sağlanır. Bu bağlamda Çözüm Merkezi, Belediye’nin etkin ve kaliteli hizmet anlayışı doğrultusunda ilerler.

Çözüm Merkezi Servisleri

1. Çağrı Merkezi

2. Geri Bildirim Servisi,

3. Bilgilendirme Servisi,

4. Resepsiyon Servisi,

5. Mobil Ekip Servisi,

 

Problemlerin Çözümü Noktasında

 

Beyaz Masa köprü vazifesi görmekte olup talepleri vatandaşın adına takip etmektedir.

 

Çözüm Merkezi Öneri Şikayet Formu

Çözüm Merkezi 7/24 Saat Çözüm Üretmeye Devam Ediyor

Çözüm Merkezi’nin ana görevi, 7/24 saat tüm şikâyet ve talepleri alarak, ilgili Müdürlükleri ilgilendiren bir evrak oluşturmaktır. Oluşturulan evrakla durumun sistemli olarak ilerleyişi sağlanır. Bu bağlamda Çözüm Merkezi, Belediye’nin etkin ve kaliteli hizmet anlayışı doğrultusunda ilerler.

Belediye Hizmet binası içerisinde bulunan Çözüm Merkezi sadece kuruma gelen vatandaşların talepleri ile değil, BİMER, CİMER  ve Bilgi Edinme Hakkı kanunu kapsamında gelen başvuruların çözüme ulaştırılması noktasında da koordinasyonu sağlıyor. İlgili Müdürlüklerden gelen cevap doğrultusunda vatandaşlar mail ya da telefon yoluyla bilgilendiriliyor. Böylelikle dış kurumlarla da iletişim sağlanarak, başvuruların çözüme ulaştırılması amaçlanıyor.

Çözüm Merkezi  ile yapılan tüm görüşmeler, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alınarak, talebin takibi için yaşanan süreçler ve sonuçlar hakkında ilgili vatandaşlar bilgilendiriliyor. Bu bilgilendirme işlemi, profesyonel personeller tarafından yapılıyor.

“Çözüm Merkezi Projesi’’ ile vatandaşlarımız belediyemiz ile ilgili pek çok işlemi, Belediye’ye gelmeden de gerçekleştirebiliyor.

Tüm bu noktalardan vermiş olduğumuz hizmetlerin bazıları:

  • İstek ve Şikâyet Bildirme,
  • Belediyemiz hizmetleri hakkında bilgi alma ve öneride bulunma
  • Spor ve Kültürel faaliyetlerle ilgili bilgi alma,
  • Sicil Sorgulama,
  • Beyan verme,
  • Rayiç Sorgulama,
  • Borç Sorgulama,
  • Kredi Kartı ile Borç Ödeme,
  • Diğer Kamu kuruluşlarına ait iletişim bilgileri sorgulama,
  • Süleymanpaşa Belediyesinde hizmet veren işletmelere ait irtibat bilgileri sorgulama,

HEDEF

Vatandaşların talep ve şikâyetlerini en kısa sürede çözüme ulaştırarak memnuniyet derecesini arttırmaktır.

Süleymanpaşa Belediyesi
Ortacami Mah. Hükümet Cad. No:14
Süleymanpaşa / TEKİRDAĞ
0 (282) 259 59 59
ozelkalem@suleymanpasa.bel.tr
T.C. SÜLEYMANPAŞA BELEDİYESİ © Copyright 2024